Lisa Körner

hello october

Publicerad 2015-10-04 19:01:00 i vardagsliv,

här ekar det visst väldig tomt, stackars er. jag är mest upptagen med att jobba, plugga och träna vilket är en alldeles perfekt höstkombination. jag funderar och planerar inför framtiden och känner hur saker och ting börjar falla på plats, äntligen.
igår dansade vi på prime natten lång för att fira att michaela äntligen blir 20 och som en bonus fick vi swipa höger med emil berg. en bättre kväll med andra ord.
eftersom det är höst dricker jag alldeles för mycket kaffe och te och gluttar serier som om inget annat existerar. jag läser mysiga böcker och har bara människor jag gillar runt omkring mig hela tiden. en bättre höst i sverige helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela