Lisa Körner

this day

Publicerad 2016-04-19 21:24:43 i träning & hälsa, vardagsliv,

tisdag och ett 7-13pass på jobbet. alldeles lagom. eftersom jag slutade så tidigt hämtade jag wilma på dagis och vi hade en mysig eftermiddag ihop med ronja-tittande, lyxmellis och såklart en massa bus innan hennes bamsegympa började. 
när den var slut var det dags för mig att tillbringa en timme i hallen, intensivfys stod på schemat och oj vad skönt det var att få ta ut sig till max! längtar så efter vårens bootcamp som startar 16/5, äntligen tillbaka med hela vader och fötter, ska bli så kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela