Lisa Körner

sen sist har jag..

Publicerad 2016-01-23 12:10:00 i vardagsliv,

firat eirin 20 år i vok-stugan med ett härligt gäng människor, beerpong och sopsäckåkning på snön.
 
barnvaktat busungen som vägrade sova och enbart skrattade hela kvällen.
 
haft tacotorsdagsmys med bästa elin och ericus. livets tjejer detdär!
 
åkt skidor med emmeli och joppe i dacke. det va kallt och kul och nu längtar jag till sälen. 
 
varit på kalles med min snuttis och ericus en eftermiddag. vi busade tills vi va alldeles genomsvettiga och håret stod åt alla håll och kanter. det va skoj. 
 
förutom detta har jag jobbat hela dagarna de senaste två veckorna och mest varit så trött att jag har somnat senast tio varje kväll. jag har även vaccinerat mig och fixat en hel del bestyr inför thailand, som förövrigt bara är 24 dagar bort, så sjukt. 
om en vecka åker jag till sälen med familjen och när jag kommer hem därifrån är det endast 3-4 jobbdagar kvar innan en månad i värmen. alltså livet fortsätter att leverera och jag är så glad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela