Lisa Körner

new years eve

Publicerad 2016-01-02 12:53:44 i vardagsliv,

spenderade som vanligt dagen ute i flaten med bästa kollektivet. vi grillade korv, åkte pulka och skrattade i flera timmar innan det var dags att åka hem och fixa inför kvällen. 
nyårskvällen spenderade jag sedan med världens bästa pinglor i vimmerby. vi lagade trerätters, spelade spel och hade det mysigt hos erica innan vi traskade bort till mattias för dans och skratt i flera timmar. tolvslaget firades på torget och efter det dansade vi på kharma tills det var dags att traska hem till erica för att sova. magisk dag. 

Kommentarer

Postat av: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Publicerad 2016-01-02 19:12:47

Härliga bilder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela