Lisa Körner

my room

Publicerad 2016-01-04 21:32:11 i vardagsliv,

sen jul har jag småfixat en del i mitt rum här hemma. har bland annat fått upp ananastavlan tillsammans med tavlan jag fick av solveig i julklapp och idag fick jag äntligen hem bilderna från printasquare också. därför har jag passat på att sätta upp dom på gallret ikväll, tillsammans med ett par bilder från en syskonfotografering för ett par veckor sen, och jag är supernöjd. äntligen är det sådär mysigt och gosigt som jag sålänge har velat!

Kommentarer

Postat av: Eleonora Adriana ♥

Publicerad 2016-01-05 09:56:46

Så mysigt!

Svar: taack :)
lisa körner

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela