Lisa Körner

cuz i'm going to thailand

Publicerad 2016-01-11 21:34:00 i cph, thailand 2016, resor, vardagsliv,

ja ni läste alldeles rätt! den femtonde februari kliver jag på planet mot ett fyra veckor långt äventyr i thailand. jag ska alltså volontära på child protection home, som jag pratade om i dethär inlägget, och jag är så himla glad och laddad! 
från början var planen att jag skulle åka i mitten av april, men helt plötsligt ändrades mina planer pga volontärbrist på plats och nu är det mycket som måste hinnas med innan det är dags, men ååh vad kul det ska bli!!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2016-01-18 11:58:24

Du åker ju snart!!! :D skriv om du vill veta något om du behöver hjälp eller har massa funderingar! om du bara vill prata av dig eller om du behöver stöd där borta! :D en fantastisk plats. Du kommer få det så bra!!

Svar: ja det ska bli SÅ kul!! letar upp dig på facebook så kan vi prata lite :)
lisa körner

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela