Lisa Körner

monday became funday

Publicerad 2016-02-22 12:50:55 i cph, thailand 2016, resor,

idag är det måndag och barnen har varit lediga från skolan pga någon buddhistisk högtid som infaller vid fullmåne typ, lite oklart. hur som helst hade sara med sig pennor och ritblock som vi plockade fram, och jag hade med mig en pippi longstocking-bok, några sifferkort, sångkort och fotografier. barnen hade så roligt och det hade vi också. hade med mig systemen ut och Dha va snabbt framme och ville låna den, vilket hon fick, så nu finns där 150 bilder på barnen när de hoppar runt och busar. så kul! 
Ghan klättrade ner i en kartong och blev runtsläpad av de andra, "we are sending him to sweden" sa dem och började packa ihop kartongen. sötisar, de är så kära i sverige så det är helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela