Lisa Körner

amphawa, samut songkhramprovinsen

Publicerad 2016-02-18 13:14:48 i cph, thailand 2016, resor,

de första dagarna här i thai har varit spännande, roliga, gosiga, omtumlande och väldigt svettiga. 
barnen är så söta och busiga och det är svårt att hålla koll på alla. hittills har vi hunnit gosa och leka en massa på hemmet och ha två lektioner i skolan, för femmor och sexor. så roligt! 
idag har vi haft en day off då barnen har varit iväg på utflykt med skolan, och vi va så trötta så vi valde att stanna hemma för sovmorgon. det gick sådär då mina sovrutiner här är kaos pga jetlag. hur som helst så åt vi sen frukost, slappade lite, traskade bort till kaffet i närheten och drack smoothie och kollade serier (free wifi) och sedan åkte vi till mae klong på marknad. så himla häftigt! 
nu har vi precis ätit middag och barnen likaså strax, så nu väntar ytterligare gos innan det är läggdags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela