Lisa Körner

livets helg i stockholm

Publicerad 2015-10-18 22:09:00 i vardagsliv,

den här helgen spenderade jag hos emma i stockholm och vi har haft det så himla himla mysigt. 
i fredags traskade vi runt på stan, andades stockholmsluft, åt tacobar och skrattade för att sedan spendera kvällen på göta källare. där var det enbart trångt och urdålig musik så vi åkte hem tidigt, lagom sura. 
i lördags vaknade vi hyfsat tidigt och åt mysfrulle innan vi började hetsa över håkanbiljetter. efter mycket om och men fick vi varsin ståplatsbiljett, HUR MAGISKT??? efter det fikade jag med olivia på muffinsfabriken i flera timmar, som jag har saknat henne! på kvällen hängde vi med adina och pratade, skrattade, dansade natten lång på ace och det va längesen jag hade en så bra kväll!
idag har jag enbart varit trött och sur över att behöva åka hem från stockholm men efter en lunch på jensens satte jag mig iallafall på tåget hem igen, lagom road över kommande jobbvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela