Lisa Körner

2015-10-10

Publicerad 2015-10-10 20:30:00 i vardagsliv,

min största hobby just nu är att kika runt på olika inredningssidor och det är farligt vad mycket fint det finns. helt sinnes. några favoritsidor är lagerhaus, room99 och ellos och det är från dessa ställen sakerna här ovan kommer ifrån också.
har börjat få ett sånt extremt sug att flytta hemifrån. jag bodde ju visserligen själv i kalmar i våras. men det kändes inte på riktigt, det var ju inte min lägenhet och därför kunde jag inte inreda den som ja ville och det blev inte så personligt då. därför känner jag nu bara hur mycket jag verkligen vill ha en egen lägenhet. helst nu.
längtar därför så extremt mycket till nästa höst, när det återigen står plugg på schemat för livet. hur nice? asnice.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela