Lisa Körner

latest instagram, @liisuus

Publicerad 2015-05-13 09:51:00 i instagram,

solhäng med klassisar och alexs hundar vid slottet
finbesök från norge, gospromenader hemma i hultsfred och partajande i vimmerby och kalmar
ny påse till samlingen, för rock mot cancer och cancerfonden. helt rätt!
världens bästa teatergäng hade premiär, wow!
tentaplugg med alexs, wääy eller något
jag, mammi, majka och hennes föräldrar tittade på mollies konsert i oskarshamn, jävlar vad hon är grym
partyparty med bästa bengan
skrutten tog sig en ridtur i solskenet
häromdagen bjöd jag mammi på en glass för att fira våren
i måndags åt jag finmiddag och pratade livet med dessa två pinglor och jisses vad mysigt, trevligt, härligt och allt sånt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela