Lisa Körner

jag är inte ett måndagsbarn

Publicerad 2015-03-02 10:21:31 i vardagsliv,

hej kompisar! idag är det måndag och mars vilket innebär ny vecka, ny månad och ny anatomi-kurs. yes, i lördags tentade vi av första kursen och det firades såklart hemma hos mig med världens bästa gäng innan vi dansade och sjöng till stenströms vackra texter på metro natten lång. hade en såså bra kväll och gårdagen var lagom seg. 
den här veckan har vi kortvecka och på torsdag åker jag därför äntligen tillbaka till stockholm och ada, som jag längtat! hoppas ni har det bra vart i världen ni än befinner er! 
puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela