Lisa Körner

tionde februari

Publicerad 2015-02-10 20:07:00 i vardagsliv,

här ekar det väldigt tomt och jag är medveten om det. anledningen? jag har kastats in i min utbildning med buller och brak och om lite mindre än tre veckor har vi vår första tenta inom anatomi & fysiologi. intressant men så så krävande. hoppas ni är gullungar nog att förstå att uppdateringen här är usel men jag är faktiskt riktigt sugen på att komma igång igen och ska därför börja med att göra om bloggen lite, men det får ta sin lilla tid helt enkelt.
så tills ni hör något mer från mig, eller börjar se små förändringar här är det bara att hålla ut mina vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela