Lisa Körner

obeskrivlig kärlek

Publicerad 2015-12-11 20:26:55 i vardagsliv,

för att jag känner en sån obeskrivlig stark kärlek till dessa två små människorna. 
för att jag skulle kunna gå genom eld för dem. jag skulle ta en kula för dem vilken sekund som helst. allt för att de ska må bra. 
de båda har formats till två olika individer, med egna starka viljor och härliga personligheter. 
de är båda lika envisa, lika busiga och lika mysiga.
vi skrattar tillsammans. vi busar tillsammans. ibland bråkar vi också. men en sak är helt säker, jag kommer föralltid att kriga tillsammans med dem, alltid stå vid deras sida, i vått och torrt.
det är helt sjukt detdär, hur banden till två såhär små människor kan vara så extremt starka, hur de redan betyder hela världen för mig. 
hur mycket jag älskar dem, mina älskade snuttisar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela