Lisa Körner

boot camp day 2

Publicerad 2015-08-19 18:33:23 i träning & hälsa, vardagsliv,

igårkväll var alltså pass nummer två och jävlar i havet vilken träningsvärk jag haaar. tycker dock att denna träningsformen passar mig så himla bra och det är så härligt att träna ute i kvällssolen bredvid sjön. 
igår sprang vi konstant fram och tillbaka i en halvtimme medan tränaren lite då och då skrek ut olika kommandon. exempelvis skulle vi slänga oss ner på marken och köra tio armhävningar, stå i jägarvila i två minuter, hoppa jumpingjax osv. wää. 
i slutet av passet kravlade vi under varandra på marken och idag har jag uppskrapade knän och fullt med myggbett. haha, älskar detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela