Lisa Körner

Korallreven o vintergatan. Över molnen o under ytan, När jag blundar, när jag somnar. Är det dit jag styr, när februaristormen yr.

Publicerad 2013-01-30 19:55:08 i vardagsliv,

detta har jag pysslat med i skolan idag. det tog min HELA dagen. jag hatar sega datorer. är förbannat trött på media och vill bara resa långtlångtlångt bort NU. jag är fortfarande inte frisk och funderar på att stanna hemma imorn. har dock ett äckligt franskaprov att göra. får se. kanske åker in och gör det ändå. borde verkligen det iaf. 
annars då? har övningskört med mammi och jag och adrian har premiäråkt med fina tovis som tagit körkort idag. JAG VILL OCKSÅ! blöö. har övat till kärlekskonserten och bara myst runt massa. har visst råkat beställa två tröjor till och vill ha hem allt nu helst. har verkligen inget tålamod. 
jag har även insett att min vår/sommar kommer bli ngt utav det bästa på länge. darin, uggla, hultsfred, malta och troligtvis ngn mer utlandsresa med mammi och bästavän på påsklovet. HUR LÅTER DET!? asbra enligt mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela