Lisa Körner

i'm saving all my love for you

Publicerad 2013-08-17 00:06:43 i vardagsliv,

mina senaste dagar i bilder.
har spenderat tid i stockholm med världens bästa adis. haft grillmys med massa maltababes, traskat runt i secondhandaffärer, fikat, shoppat och sjungit allsång med måns zelmerlöw. alltså mums.
har haft ett par superbra dagar där uppe och har nu en massa äcklig skolångest. har verkligen ingen motivation till att börja skolan igen. det känns skrämmande att tänka på framtiden och allt vad det innebär.
nu är det vi som är äldst, vår tur att kämpa för att om ett år stå där och skrika ut vår glädje. och det är med skräckblandad förtjusning jag tänker på det. vet knappt om jag ska skratta eller gråta över att det inte ens är ett år kvar tills jag måste veta vad jag vill med mitt liv. alltså hjälp.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela