Lisa Körner

vart jag mig i världen vänder, står jag där med tomma händer

Publicerad 2011-08-29 22:50:56 i vardagsliv,

ligger nu i sängen nyduschad o har druckit te. english breakfast fick göra min kväll. ska försöka skicka in engelskagrejen om jag kmr in på fronter nån gång med. dagen har varit redigt fin, började dock med matte vilket sög men sen hade vi psykologi och svenska sen slutade jag!? vid tjugo i tolv liksom, fan vad underbart! så då blev det att lämna in mobilen som gick sönder i lördagsnatt o köpa byxor. sen hann vi med en snabbfika innan jag satte mig på tåget som såklart va försenat. mötte upp linn i centrum o så traska vi hem till henne en snabbis o sen vidare till mig för massa plugg. blev medtvingad på fotbollsmatch, frös nästan ihjäl o de va sjukt segt. sen mös vi hemma hos linn en stund. fedagskvällen skulle spenderas nere på förmarknadsfesten med fina flickor men jag va alldeles för trött efter första veckan så jag sket i det och tur va väl det då en man blev skjuten, i lilla hultsfred liksom? fy! lördagen spenderades med frida på marknaden, fasen vad hon va saknad! kvällen blev det kräftskiva och efter den joinade bea oss och det blev lite festligheter i parken, dock inte sådär väldans kul. inga bilder från kvällen för min mobil gick sönder, har några härifrån bara. och i söndags gick jag på handledarkurs till övningskörningssaken så om några veckor kan jag äntligen börja, skönt! och nu blev jag så sjukt trött så jag sätter nog punkt här .


/puss♥








åh, så otroligt fina vänner jag har! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela