Lisa Körner

fjällen 2016

Publicerad 2016-02-10 10:48:00 i vardagsliv,

förra veckan spenderades alltså i sälen med familjen. det va supermysigt verkligen och vi hade så kul! de första dagarna var det extremt kallt och blåsigt men efter det blev vädret på topp med sol och ett par minus.
henke och jag spenderade de mesta av vår tid uppe på fjället och i backarna men vi hann även med att hälsa på valle med wilmis och jag, mammi och wilma åkte släde efter häst. vi hängde även på experium en kväll, badade i vågor, åkte rutchkanor och satt i varma källor och en kväll åt vi god mat på lammet & grisen.
hela veckan fick dock ett abrupt slut då vinterkräksjukan dök upp från ingenstans och fällde oss en efter en under torsdagen/fredagen så därför tog vi vårt pick och pack åkte åkte hem på lördagmorgonen. så kan det bli och överlag var veckan toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela