Lisa Körner

måndagsglad

Publicerad 2016-04-18 14:48:00 i vardagsliv,

måndag och sista dagen på min C9-omgång. jag är positivt överraskad av dethär programmet och det har gett mig mer energi och motivation till att fortsätta i samma bana även nu. kul! därför har jag klickat hem lite nya produkter som i detta nu är påväg till mig.
idag är det somsagt måndag och jag är ledig vilket är helt magiskt. har hunnit med lite av varje här hemma, bland annat har jag rört ihop en ny omgång rawfoodbollar att ha i frysen och letat fram lite nya spännande recept. det är inte helt omöjligt att ett av dem dyker upp här ikväll.
förövrigt har jag bestämt mig för att det kanske inte vore så dumt att börja plugga till hösten, nu när jag ändå känner mig någorlunda säker på vad jag vill göra, och därför la jag till två utbildningar till min ansökan i fredags, sådär sista dagen och allt. väldigt spontant men jag är nöjd och det är huvudsaken. kommer jag inte in har jag ett år till på mig att göra lite som jag vill innan allvaret börjar och det är ju verkligen ingen katastrof. ellerhur?

Kommentarer

Postat av: Ewelina

Publicerad 2016-04-18 15:25:05

Så fin!

Svar: men tack!
lisa körner

Postat av: josephine Asplund

Publicerad 2016-04-18 16:25:36

Hoppas du får en underbar eftermiddag & lycka till med bloggen!
Kram<3

Svar: men tack detsamma! :)
lisa körner

Postat av: Amanda

Publicerad 2016-04-18 21:49:51

Skönt att snart gjort bort c9!

Svar: haha jag saknar det redan!
lisa körner

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela