Lisa Körner

högskoleprov, storkalas och miriam-fest

Publicerad 2016-04-10 21:48:00 i vardagsliv,

såå min lördag var fullproppad men magisk! började med att skriva högskoleprov i åtta timmar vilket inte är världens roligaste grej. men det gick ändå helt okej och vi överlevde trots en massa krångliga mattetal.
direkt efter provet skyndade jag hem och bytte om och gjorde mig redo för 30 + 1-årskalas hos bror och viktoria. blev bjuden på god mat och tårta och busade med mina favoritungar i några timmar innan jag skyndade hem och svirade om för partaj. oliver totalälskade sin nya kepa och sparkflygplanet han fick av mig och henke i ettårspresent
elin, erica och jag lånade henkes lägis att föra i, vi dansade, sjöng och spelade minigolf i flera timmar innan vi fortsatte till metro, satladdade på miriam bryant. och natten blev så jävla magisk, fattar inte ens hur en kväll på hemmaplan, på metro av alla ställen, kunde bli så rolig. miriam var gud själv och vi dansade tills klockan blev två och vi var tvugna att åka hem. alltså mer sånnahär kvällar tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela