Lisa Körner

C9 - dag ett

Publicerad 2016-04-10 22:13:30 i träning & hälsa, vardagsliv,

idag har jag påbörjat min C9-kur och trots världens seghet efter nattens festligheter har jag överlevt dagen utan större problem. jag längtar dock redan till tisdag och en riktig måltid.
tror dock att dessa nio dagar kommer gå ganska smidigt och jag tänker dela med mig här lite då och då med recept och andra tips eller motgångar som kan dyka upp under tiden. är så laddad på hur denhär lilla resan slutar och jag hoppas att jag ska få mer energi och motivation till att fortsätta även efter dessa dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela