Lisa Körner

2015-11-21

Publicerad 2015-11-21 14:02:00 i fotografi, vardagsliv,

i förmiddags drog jag på mig understället och tog med mig kameran på en tur i parken för att föreviga den första riktigt kalla dagen på bild. naturen blir alltid så himla fin såhär i början av vintern och solens strålar stack fram då och då vilket gjorde att jag faktiskt inte kunde motså, så med en poddis i lurarna och kameran över axeln traskade jag iväg längs sjön i kylan.
här ovan får ni några favoriter, sådär lagom halvtaskigt redigerade. borde verkligen anväda kameran oftare, är ju så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela