Lisa Körner

mallorca

Publicerad 2013-11-20 23:34:00 i resor,

kom på att jag helt glömt bort att lägga ut några bilder från mallorca, så här kommer det nu några. bara två månader senare.
orkade typ aldrig släpa med mig kameran så därför finns det knappt fler bilder en dessa. bjuder på en grottpromenad, grabbhäng på ballen med poolutsikt, inka-marknad och finfin utsikt från formentor. vi hittade på massa annat mysigt också, tyvärr utan min kamera. hade iaf en jättebra vecka med jänget.
ni får stå ut med små bilder då blogg.se tar ca 100 år på sig att ladda upp en lite större bild för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela