Lisa Körner

this is my kingdom come.

Publicerad 2013-01-31 19:09:02 i vardagsliv,

torsdag. åkte hem efter franskan. har slappat i soffan, övningskört och pratat lite fint snack med bästavän på andra sidan gatan. mysigt. 
förövrigt har inget gått som jag vill idag. morgondagen kommer kaosa på ett dåligt sätt och inget går som planerat. men de är ju nice. inte. vill inte ens gå längre. får se. 
varför kan jag inte bara få vara 18, ha körkort, flytta hemifrån och leva livet? nu helst. ååååh
som grädden på moset saknar jag min ombre och vill färga tillbaka den. fan då. bra dag ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela