Lisa Körner

Men jag hade gjort vad som helst för att få va med dig en sista gång. en sista natt, en sista morgon, i din famn.

Publicerad 2012-09-30 15:48:00 i vardagsliv,

ytterligare en dålig iphonebild på mig, men det är bättre än inget, right? jag ska dra mig ut och fota snart, måste bara få lite ny inspiration först.
myser med linn idag igen. måste passa på dom veckorna hon bor hos sin pappa och alltså är i grannhuset. bästavän. hihi.
vi sitter som vanligt och pluggar. eller ja, att hon pluggar är vanligt. jag försöker börja läsa engelskaboken, utan större resultat. den är urkass. vid fem ska vi traska bort till storebror och va barnvakter åt wilmabus. uhuuh så mysigt det är! sen får vi se vad vi hittar på efter det. 
har förövrigt sjungit i kyrkan idag och det gick förvånansvärt bra faktiskt. haha.

Kommentarer

Postat av: Liene

Publicerad 2012-09-30 21:42:42

sv: Jag mår sådär... lite omskakad sedan senaste dagarna. Jag har haft mycket på tannkarna. Jag tror jag tänker för mycket, haha. Men därför har jag den här bloggen. Den ska vara som en frisk fläkt, för både mig och andra hoppas jag:D Jag kom närmare nutiden dock känner jag. Jag insåg hur borta från verkligheten jag var. Lite för långt för att kunna hjälpa mig själv.
Nu skriver jag av mig. Vill ju inte uppröra dig:O Saken är den att jag faktiskt mår bättre nu än innan:D Det här gör mig gott för mig. Att livet gör lite ont ger oss mognad.


Så kul att det gick bra sjunga i kyrkan:D Var du nervös?
Den bilden är fin:)
Godnatt

Postat av: linaah

Publicerad 2012-10-02 17:53:08

fin duär:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela