Lisa Körner

för du är det finaste jag vet, när allt annat här är falskt och fel.

Publicerad 2012-08-29 21:34:08 i vardagsliv,



nu för tiden har jag knappt tid över till bloggen. men livet rullar på och idag har jag för första gången lekt med photoshop, så sjukligt svårt. men det ska nog lösa sig det med.
bästavän och jag fixade i ordning sofias och lisas paket igår och idag har jag pluggat och varit trött på allt och alla. för tillfället dricker jag te och gluttar på gamla sos-avsnitt som jag inte sett. drömmer om framtiden och vet inte vad jag vill.
har bara franska imorn så slutar halv tio vilket känns ganska meningslöst egentligen. första teaterrepet på länge imorn med vilket jag är pepp som satan på. blir nog riktigt bra dethär.
 
/puss♥

Kommentarer

Postat av: LIENE

Publicerad 2012-08-30 07:31:27

sv: Okej:)

Fin bild.
Ibland behöver man inte veta vad man vill med framtiden. Ibland är det bäst att ta det som det kommer:) spara på krafterna för att leva nu liksom.

Postat av: Lundaricardo.

Publicerad 2012-08-30 12:25:18

Hej!

Läser du pågymnasiet? Eller kanske känner du någon som gör det. Jo, vi vill bjuda hjälp inom matematik och fysik för er gymnasieelever som har det jobbigt med dessa ämnen. Det är helt gratis och vi gör det av välvilja.

Kolla på oss på:

http://lundaricardo.wordpress.com/

Välkomna!

/Lundaricardo.

Postat av: LIENE

Publicerad 2012-08-31 13:36:48

sv: Men det är inte sant. Lita på att livets vägar leder dig rätt ändå. Man kan inte komma fel, för vart än man går, även om fel, så kommer man rätt. Så ja, "enjoy the ride".

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela