Lisa Körner

om livet vore en saga, så vet jag precis hur jag skulle leva det.

Publicerad 2011-10-31 22:14:37 i vardagsliv,

måste säga att den ackustiska versionen av jag gråter bara i regnet är sjukt fin. lyssnar sönder den lite nu medans mollsan står i duschen. och tänker massor. aah. har planerat veckan nu. låter som den blir nice. ja. shopping på entré imorn och en en tripp till ina i ystad på kvällen. härligt. va typ ett antal år sen sist. och på onsdag blir det nog mer shopping och sen bio på filmstaden. En Dag. värsta fina filmen den verkar vara. och på torsdag lämnar jag skåne och åker till mitt småland. stannar en natt hos moster i kalmar och åker till hultsfred på fredan. home sweet home. då ska jag mysa sönder med emmeli. hela natten lång. och på lördag blir det troligtvis bus med finaste brudsen. ååh. asfiint lov! yes. nej men om jag ska lägga mig på min extremt fina tältsäng med min fina samhällsbok och plugga lite. trotsallt prov på tisdag. blä.

/puss♥



oliver, jag, calle, mickis och emma.






lite fler rookiebilder. den första är från i fredags. vi blev fotade på rookie av en fotograf. dom andra är från i lördags hemma hos bea innan vi stack dit. kärlek till min fina vän! ♥

Kommentarer

Postat av: Lisa's Photos

Publicerad 2011-11-01 10:49:36

SV: Tack så mycket! :)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-11-01 22:04:33

Saknar dig!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela