Lisa Körner

tillsammans övervinner vi allt

Publicerad 2011-08-31 22:17:06 i vardagsliv,

hejsan på er. just nu ligger det en utsliten tjej i sängen o skriver dehära. Haft en redigt fin dag med SA11A och B, vandring stod det på schemat o herrejesus vad vi har vandrat, gått o gått o gått. 12 kilometer typ, men gud vad kul vi har haft! skrattat så jag har träningsvärk i magen, haha. skrivit fina ramsor o sjungit för varandra, fikat o käkat o bara haft det finemang helt enkelt. linn mötte mig vid bussen och vi gick hem så bytte jag om så cyklade vi till fiket en snabbis, sen hem o plugga sen mys med 7th heaven. mina fötter gör ont o min hals typ dödar mig men efter en snabbdusch kändes det mke bättre, nu ska jag läsa lite i boken o sen sova. upp kvart i sex imorn igen, haha.

/puss♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela