Lisa Körner

för att dethär är min höst

Publicerad 2015-10-10 21:15:00 i vardagsliv,

just nu är jag bara så gladgladglad. denhär hösten är verkligen min höst. jag har bara härliga och fina människor runt omkring mig och när jag inte jobbar eller pluggar har jag så mycket roligt inplanerat. att det inte blev någon lång backpackingresa i höst gör trotts allt inte så mycket för min del just nu.
jag börjar november med en tripp till världens bästa solveig i norge och jag längtar så himla mycket efter henne och det! efter norge jobbar jag i två veckor igen innan jag, mammi, moster och kusin flyger till gran canaria för en vecka i solen, magiskt värre detdär!
redan nästa helg tar jag äntligen en snabbvisit till stockholm och det ska bli så himla, himla underbart att få andas lite stockholmsluft igen. ska få kramas med både emma, olivia och adina igen och vem tackar nej till det? inte jag iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela