Lisa Körner

latest instagram, @liisuus

Publicerad 2015-07-17 23:06:38 i instagram,

jag,mammi och wilma bakade bullar och busade en heldag.
världens bästa linn och jag myste på bryggan
mammi och jag tog med en badsugen wilma till gnöttlen en sommarkväll
hamnade i tuna där jag kikade på elin och mollie aka krispigt. så himla duktiga!
oliver va allmänt söt och nöjd ute vid stugan
vi plockade gubbar i aby en fredagsmorgon
fick äntligen en veckas semester och mötte då upp familjen i hittarp, så himla fint
i hittarp åkte vi båt och hamnade bland annat i helsingör
vi åt väldigt mycket jordgubbsefterrätter
bröderna grus körde ferrari
havet var fint som alltid
en regnig hittarpstorsdag for vi till busfabriken för lek och stoj
väl hemma igen lagade jag middag och badade med denhär pinglan
har även invigt mina nya dojor och är mer än nöjd
jag tog en sväng till min favoritlägis för att plocka med lite grejer hem.

är verkligen helsämst på dethär med att blogga (är desto bättre på instagram). förtillfället händer det inte så mycket värt att blogga om. jag jobbar mest och när jag inte gör det umgås jag med familljen eller försöker hitta på något litet äventyr.
men jag lovar er att det snart kommer dyka upp ett långt inlägg här, om det som ska ske, måste bara ta mig tiden att sätta mig ner och få ihop det. yesyes.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela