Lisa Körner

2015-04-16

Publicerad 2015-04-16 11:34:00 i vardagsliv,

världens bästa solveig landar i sverige om åtta dagar och jag är så laddad!! ärså glad över att vi lärde känna varandra så snabbt i miami och att hon blev min roomie. hela resan hade inte blivit densamma utan henne och tvillingarna, det är något som är säkert!!
nu har vi snart varit ifrån varandra i ett halvår och det är så sjukt??? känns inte som det alls. därför ska det bli så kul att få ha henne här i sverige i en vecka, wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela