Lisa Körner

weekend

Publicerad 2014-09-08 04:34:25 i miami 2014,

our house from the beach, love it!
den här helgen har vi inte hittat på allt för mycket. planen var att spendera hela lördagen på stranden men efter en timme va det så molnigt så vi traskade upp till rummen igen. det visade sig vara ett smart drag för minutrarna efter det öppnade sig himlen och ner dundrade världens skyfall. mysigt ju. därför passade jag på att skypea med familjen, erica och linn i ett par timmar. wiiie så mycket kärlek!
sen bjussade solveig på sushi innan vi åt middag, pasta as usual. på kvällen hängde solveig på vårt rum, vi målade naglarna och snackade om allt mellan himmel och jord. mysigt.
idag har vi varit på sawgrass mills, en gigantisk outlet, och shoppat. fick med mig ett par nikeshorts, uggs, en adidaströja, en bodyscrub och ett linne hem därifrån. nu ikväll har solveig fått en ny roomie, milou från belgien, så vi tog med henne till wahlgreens en sväng och sen hängde vi i deras rum en stund. nu planerar jag att duscha och lägga mig med lite greys, älskar den amerikanska versionen av netflix så mycket, allt finns ju liksom där, lyx typ.
hoppas allt är bra med er kära vänner, var i världen ni nu än befinner er!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-09-11 21:53:15

Hej! Tänkte bara höra hur länge du kommer att vara i miami? Funderar på samma resa till våren men vet inte hur länge jag vill stanna!

Svar: hej hej! jag ska stanna i tio veckor, så till början av november. känns som en lagom tid för att hinna allt, lära sig ngt och kunna njuta av allt :)
lisa körner

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela