Lisa Körner

friiiiiday

Publicerad 2014-09-12 16:59:42 i miami 2014,

 
sen sist har vi solat vid poolen efter skolan, varit ute, typ städat rummet 28462824 ggr, varit sura över att ha eftermiddagslektioner när vädret har varit på topp, badat massvis i poolen och fulat oss på bilder, ätit fro yo på lincoln road and so on. 
livet här börjar gå på rutin och det känns ju faktiskt riktigt nice. i helgen har jag varit här i två veckor redan,helt sjukt! men herregud vilket liv vi lever, asbra verkligen!
idag är det open house och så mycket folk överallt och ikväll är det tydligen poolparty och bbq men vi får se hur det blir med den saken. imorgon åker solenn och helena hem och därför tänkte vi käka farewell dinner på en kubansk restaurang, mysigt men sorgligt, vill ju ha kvar dom härborta hallåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela