Lisa Körner

18 september

Publicerad 2014-09-18 16:04:00 i miami 2014,

igår hyrde jag, emelie och solveig cyklar och trampade bort till 5th street, käkade på t.g.i fridays och fotade den berömde miami beach-skylten, sedan fortsatte vi bort till south pointe park pier. jisses vad fint det var där!
fotade lite och sedan bestämde vi oss för att skynda hem pga himlen blev alldeles mörk och tur var det. när vi nästan var framme vid wahlgreens öppnade sig himlen och ner dundrade världens skyfall. vi skyndade oss in på wahlgreens och där stod vi, dyblöta och skrattade.
vi handlade lite smått och sen skyndade vi oss hem i regnet. myste ner oss i våra sängar och började plugga. emelie och jag har en presentation om sverige och svenskar idag på american culture-kursen, haha det kan gå hur som helst verkligen.
miamilivet leker och jag är så glad över att jag valde att åka hit, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela