Lisa Körner

sen sist har jag...

Publicerad 2014-10-21 01:29:49 i miami 2014,

myst massvis med familjen innan dom flög hem till sverige igen
druckit drinkar och ätit antipasto på ocean drive med angelica och solveig
shoppat på ikea
suttit i publiken och hejat på miami heat under en nba pre-match, hur ballt som helst!
varit på mansion med tvillingarna, angelica och solveig
tittat på fin solnengång från stranden med dessa finingar + solveig
solat MASSOR
haft ca planetens finaste utsikt över downtown från 49e våningen
 
jo men det va pretty much it! har ju nästan glömt bort hur det här med blogg fungerar då jag är för lat för att blogga härborta. haha.
vi har haft ett par supersoliga dagar vilket har resulterat i mycket solhäng, hur härligt som helst! ikväll regnar det dock vilket förstörde våra kvällsplaner att traska bort till lincoln road för lite frozen yoghurt.
annars då? på söndag ska vi på pitbull & enrique iglesias-konsert i downtown och jag är taggelitagg. från början var planen jason derulo, biljetterna va bokade och allt, men konserten ställdes av någon anledning in så därför valde vi söndagens konsert istället. blir nog kanoners bananer det med skulle jag tro.
nej men nu har ni fått en liten update från mig härborta! hoppas livet rullar på som det ska vart ni än befinner er.
 
KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela