Lisa Körner

orlando - magic kingdom & universal studios

Publicerad 2014-10-21 00:56:57 i miami 2014,

som ni förmodligen vet var jag och solveig i orlando för två veckor sen. lördagen spenderades på magic kingdom och söndagen på universal studios.SÅ HÄFTIGT är typ fortfarande fett imponerad över hur bra gjort allting var med effekter och sceneri osv. japp. tänkte inte skriva så mycket mer om det mer än att ni måste åka dit om ni får chansen och sen tänkte jag låta er kika på dessa bilderna istället. kan hända att en drös mobilbilder kommer upp därifrån också och kanske även något videoklipp, hehe. don't get your hopes up though, suck at this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela