Lisa Körner

home

Publicerad 2014-11-27 01:07:00 i vardagsliv,

är nu tillbaka i sverige igen och det känns faktiskt helt okej. fick kramas hejdå med milou och twinsen innan jag satte mig på transferbussen till flygplatsen och resan hem gick smidigt. sov nästan hela vägen haha.
väl i stockholm mötte jag upp ada på centralen medan jag väntade på mitt tåg. så mysigt.
 
sen jag kom hem i måndagskväll har jag hunnit mysa massvis med linn, färga och klippa håret (bild kommer), busa och gosa med världens bästa wilma, luncha med ems och ericus, träffa bea och kära ner mig fullkomligt i hennes lägis, äta tacos med pappi och baka lussebullar med emmeli i hennes fina lägenhet. helt okej ju. har även råkat söka en utbildning till, medier, engelska och globalisering och den verkar SÅÅÅ intressant. problemet är att den endast finns i stockholm och jag vet inte om jag känner mig helt redo för en flytt dit, ät ju en bit liksom. hej hopp beslutsångest
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela