Lisa Körner

släpp allt och känn hur vi lättar

Publicerad 2014-07-29 15:03:29 i vardagsliv,

började dagen med en långpromenad runt hittarp. traskade längs havet, upp på kullen för att kolla på utsikten och ner genom skogen för att slutligen hamna vid hemliga bäcken, mitt favoritställe som barn. 
efter det åkte vi till väla och där har jag spenderat hela min dag i olika butiker. har prickat av nästan allt på miamilistan vilket känns hur himla bra som helst. 
ikväll ska jag in till helsingborg med henke, robin, viktoria och sara. äta och strosa runt i hamnen, mysigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela