Lisa Körner

I'm still learning to love, just starting to crawl.

Publicerad 2014-01-31 21:28:08 i vardagsliv,

har haft så himla mycket skoj med mina brudar varje helg i januari så nu känns en vanlig hemmakväll så tråkig. bästavän har flytt landet för en fotbollsweekend i barcelona och jag sitter hemma och gör ingenting. rättvist ju. har varit ledig idag pga av eget arbete och har faktiskt fått lite gjort. förvånande jag vet. passade på att åka till KGM för fredagsfys och kom hem till hemmagjord pizza och lilla storebrormys. fingled lite med honom i passaten också. bäst är han.
imorn ska jag tvinga med stora storebror, viktoria, mammi, wilma och linder till backen för skidåkning. ÄNTLIGEN är så lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela