Lisa Körner

studentkryssning 2014

Publicerad 2014-04-27 19:45:00 i vardagsliv,

studentkryssning ja, ett äventyr i särklass! jävlar va kul jag har haft det senaste dygnet. helt sinnessjukt! 
har dansat, sjungit, gått vilse i alla korridorer, blivit guidad av funcruises hjälpredor, tittat på idol-karaoke, dansat mer, sovit, skrattat så tårarna har sprutat vid frukostbordet, hängt med peter siepen, träffat norrlänningar och stockholmare som va hur sköna som helst, allt ombord på en båt till havs. 
ibland är livet bra fint och jag vill bara åka på kryssning en gång till nu helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela