Lisa Körner

seasons change, and so do we.

Publicerad 2013-10-31 22:15:00 i vardagsliv,

höstlovsmyser runt överallt och trivs med livet. började lovet med en helg i skåne med sofi. winnerbäckskonserten ägde och vi hann äve med en sväng på väla. great.
i måndags träffade jag min mysis i linköping och höll på att inte ta mig hem därifrån pga stormen. blev fast i kisa och efter många om och men kom pappa dit och hämtade mig. han är bäst!
i tisdags när jag kom upp i köket möttes jag av grannens studsmatta lite halvt uppe i vårt träd sådär bara. haha så kan det också se ut. efter frukosten satte jag mig i min lilla röda pärla och åkte till vimmerby. där mötte jag upp elin för en mysdag på ALV. vi träffade även elli och olivia där, mys!
igår kom mikaela till mig och vi lagade tacos och tittade på film. det var behövligt. världens bästa!
just nu befinner jag mig hos bengan i stockholm. vi har handlat och tittat på film och mest bara väntat på att få gå och sova. ska mysa med en maltababe imorgon medans emma är i skolan och sen ska vi på idol-genrepet. fick biljetter dit bara sådär, nice ju.
OCH PÅ SÖNDAG ÄR DET ÄNTLIGEN DAGS FÖR BRUNO FATTA MIN LYCKA EFTER ATT HA VÄNTAT SEN DEN 1 MARS!!!!!!! så planen är att sitta i kö utanför globen hela söndagen, under massa filtar och regnponchos och sånt fint. gött ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela