Lisa Körner

just let the past be, and start over.

Publicerad 2013-10-24 11:05:04 i vardagsliv,

världens finaste maltatöser på reunion den tolfte oktober, mysig kväll verkligen!
pausen blev lite längre än vad jag trodde men nu är jag tillbaka och har iaf mer energi än förut. jag är klar med min del i frizon och den ska skickas in under morgondagen. en sten har på riktigt släppt från mitt hjärta och nu känns allt mycket bättre. även om det inte är precis som vanligt så känns det okej i tillvaron igen. jag är påväg uppåt igen.
nästa vecka är det höstlov och det är så otroligt välbehövligt. tar lov redan imorn då jag tar med mig sofi till helsingborg över helgen. på lördag ska vi på winnerbäck och det ska bli så himla underbart. världens bästa lasse!
veckan är fullproppad med massa mys på olika håll. en tripp till mysmoa i linköping, en heldag på ALV's höstmarknad med elinpelin och en tripp till världens bästa bengtsson i stockholm för shopping och bruno mars!!! aaaaah det är bara 10 dagar kvar och det är helt sjukt!! är så taggad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela