Lisa Körner

i am yours and you are mine

Publicerad 2013-06-14 10:18:00 i vardagsliv,


sen sist har jag hunnit spela två föreställningar, ta körkort (!!!!), få sommarlov och fira det med dom bästa vännerna i världen!
nu ligger jag och glor OTH i hopp om att snickaren på övervåningen ska pysa så jag kan gå upp och göra frukost. 
senare idag tänkte jag kika på alla fina studenter och sen parta lite till med mina töser. perfekt start på lovet.
förövrigt är det bara en ynka vecka kvar till malta och hur sjukt är inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela