Lisa Körner

You cannot turn back the tide of time, but you can make tomorrow a better day than today, if you make happiness your mantra.

Publicerad 2013-01-29 22:37:23 i vardagsliv,

lite instagram från dom senaste dagarna. @liisuus
har alltså varit hemma idag med. glott gossip girl, pluggat franska, ätit apelsin och druckit oboy. har även gått fram och tillbaks till ica med linn för att få lite luft och badat bubbelbad. mmmhm alla borde äga en jacuzzi.
okej, ska alltså till skolan imorn och min hals känns värre ikväll. måste göra färdigt ett äckligt coverstory-arbete annars hade jsg stannat hemma. just nu är inte media kul nånstans alls. har verkligen noll motivation. 
på fredag ska jag iaf få skaka rumpa med mina brudar. petter, ison & fille på scen. lär bli en bra kväll ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela