Lisa Körner

hittar aldrig en plats att vila huvudet.

Publicerad 2013-12-29 15:12:27 i vardagsliv,

hade en supermysig jul med familj och släkt. bilder från julafton kommer, lovar! ska fortsätta med årsresumén efter nyår sen.
på juldagen åkte jag till mikaela i vimmerby framåt kvällen. vi fixade oss och åkte sedan till calles brors lägenhet och förpartajde lite innan vi gick till mässhallarna. hade en bra kväll och vi kom hem till miikaela igen vid fyratiden. sov länge dagen efter och åkte sedan hem. 
myste med linn hela kvällen och kopplade in apple-tvn. asbra grej det där!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela