Lisa Körner

årsresumé - del 2

Publicerad 2013-12-25 12:04:00 i vardagsliv,

MAJ
spenderade några välbehövliga dagar i hittarp med familjen och kusin. mysigt!
 
hängde ute vid mikaelas stuga, tog årets första dopp och spelade spel.
 

tog med mig mor, far, ericus, moster, göran & lis till huvudstaden. bodde på hotell, åt god mat hela tiden och fick äntligen se och träffa magnus uggla!!
 

miljögänget åkte till öland ett par dagar. skogspromenader, redovisningar, sälspaning, cykelturer, myskvällar och så mycket bra samtalsämnen stod på schemat där.
 
erik & emma och oskar & annie gick bal i hultsfred och var så fina.
 
 
JUNI
jag började juni med att fylla 18 och fira emma och oskar på deras studenter, har lyckats slarva bort dessa bilder dock. haha.
 
den tolfte juni tog jag mitt efterlängtade körkort och dagen efter fick jag sommarlov. kvällen spenderades med flickorna på bilden och oj vad vi firade.
 
jag och bästa bea spenderade midsommarafton på arlanda, flygplan, frankfurt, nytt flygplan och äntligen framme på malta. jag hade tre underbara veckor med så fina människor och världens mysigaste värdfamilj. ägade juni's tio sista dagar och juli's elva första dagar i värmen med massa skoj. 
 
 
JULI
jag kom hem från malta den elfte juli och fick äntligen kramas med bästavän igen. ett par dagar senare åkte jag och familjen ner till hittarp för att leva skåneliv i en vecka.
 
kom hem från skåne och partade på öltältet. jävlar vilken kväll alltså. haha! tog med mig mammi, viktoria och skruttungen till ALV och myste runt där en dag också.
 
 
mammi och jag tog vår årliga trip ner till ystad. bodde på camping, åt svingod mat, solade & badade, traskade runt i stan och kvällsmyste på bryggan.
 
 
AUGUSTI
träffade världens bästa ada på malta så i augusti satte jag mig på ett tåg mot stockholm och spenderade ett par dagar hemma hos henne. vi åt mysfrulle, väntade på allsång i ösregn och myste runt på stan en massa.
 
skolan började vilket betydde att vårt sista år som gymnasielever hade börjat, stor tumme upp på det! världens finaste elinpelin fyllde 18 och hade fest i sin stuga. mysig kväll.

Kommentarer

Postat av: LIENE

Publicerad 2014-01-01 12:22:48

Fin sammanfattning :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela