Lisa Körner

du säger att den delar sig vid kinden och blir hel igen bakom dig.

Publicerad 2012-10-22 19:58:06 i vardagsliv,

idag har jag varit riktigt snäll. på hålan köpte jag med mig latte och gick hem till min sjukling för lite goodietalk och efter skolan överraskade jag och erica emma med tårta och skräckfilmsmys. fin dag.
nu tittar jag på gossip girl och pluggar matte. funderar på att hämta lite kaffe kanske. vore gott. ser fram emot helgen, fest på fredan och ullared på söndan. ser ut som att jag får ett riktigt bra lov nu med, förmodligen så kanske det blir ett par dagar i hittarp med bengan, HUR BRA!? bättre än bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela