Lisa Körner

Some of them are blinded, some are just lonely. either way I can't let you be afraid.

Publicerad 2012-11-30 21:31:00 i vardagsliv,

fördelen med media. massa bus och glada skratt i studion. så jävla fina vi är. haha. tog oss friheten att spendera tid där inne på lunchen idag. härligt. så himla fin vän jag har!
i övrigt kändes dagen rätt meningslös faktiskt. men med fina vänner blir det tusen gånger lättare alla gånger. ååh. snabbfikade hos bea efter skolan innan jag tog bussen hem. mötte mamma på ica och körde därifrån.
bytte om och följde med ut och åt. alltså gott!
nu befinner jag mig på sängen. tänker tända en brasa och leta efter nån bra film. hur mysigt är det inte att kalendern börjar imorgon!? åh jag vill ha jul nu helst. haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela