Lisa Körner

hela världen är så underbar.

Publicerad 2012-05-30 21:41:58 i vardagsliv,

så satans taggad på festival nu så det finns inte! lyssnar på markus krunegård och tittar på massvis av kläder och vill spola fram två veckor. åhåh, kan va bra underbart att bo i hultsfred ibland!
har kört bil med mamma och försökt förstå mig på hemtentan i samhällsekonomi i eftermiddag. snart klar med den och det är skönt! haft mitt sista historiaprov i livet idag och har bara fyra inlämningar kvar innan jag tar sommarlov. har hunnit med att få c i psykologi, svenska och även på engelskanationella. är mer än nöjd med tanke på hur lat jag har varit i år. måste skärpa mig nästa år. så är det.

/puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela